Blockbuster Battles – Battling out the Good the Bad and the Ugly of Movies!

posted in: Blab.im, Uncategorized | 1,703

This is a replay of the live broadcast with Reel Film Rebels, Jordan Radford, moviematthew, Selasi Quashie, JERRY QUINONEZ, Brian Kraut, Nyquest, Colt Smallwood, Ashley Faria, Nerd on Nerd Podcast, christen starcher, Ed B, Sonjou, Oussama Ayouch, and Chris Cloud

StumbleUponEmail
Follow mark Dupuis:

Latest posts from

1,703 Responses

  1. Good thanks – yourself?

  2. Not opening night πŸ™ Sunday

  3. is this working for anyone else?

  4. lol got it to work

  5. I gave Mike too many last time

  6. I like the shirt tonight mike

  7. so does it always start early like this

  8. is it a christmas prize

  9. what’s the prize?

  10. But the real prize is taking part… right?

  11. Mike do you have a list of all the winners ?

  12. “you’re all winners because you’re here”

  13. fuck. I wanna know how many times I won

  14. I only win cause the Santa beard

  15. Can’t argue with Santa if I want presents

  16. not from the Jews. lol

  17. @PatternsOnWalls hi ASH

  18. happy Chanukah for the Jews

  19. I’ll watch

  20. Is it first call first gets in?

  21. it’s fun game

  22. o star wars nothing but star wars

  23. @moviematthew lol

  24. Chris battling

  25. you ready for some kising

  26. merry Christmas you filthy animals

  27. that greenbay win got him pumped

  28. is it star wars bluray

  29. it was called ur mom

  30. buffy the vampire slayer

  31. party of five

  32. where in the world is Carmen San Diego?

  33. maltose place

  34. Welcome @medoalblack !

  35. I think simon is on mike

  36. golden girls

  37. I am not controlling the reelfilm rebels chat

  38. I’m listening

  39. it from the modern family people

  40. @4neodesigns Simon then?

  41. he go to chicago at end

  42. tossed salad and scrambled eggs

  43. i just got frineds bluray box set

  44. Thanks for joining @4106486 !

  45. @disneymarvelfan great show

  46. @th3ch1ck1 don’t know. hi C

  47. never heard of Chris’s show

  48. @Mr_Ed_B hi mr ed😊 survivor finale comin 😬

  49. @th3ch1ck1 tomorrow night πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  50. @Mr_Ed_B I know I’m so excited

  51. Carmen sandiego is a game show

  52. @th3ch1ck1 me to. Hope Kelley wins

  53. tourists come from all over the world to see the Central Perk on Bleeker st

  54. friends is the reason I don’t have friends who watch friends

  55. @Mr_Ed_B I want either Kelly or Tasha

  56. i just got friends on bluray box set

  57. @th3ch1ck1 Kelley or Keith my faves

  58. where in the world is chris cloud

  59. what’s up y’all

  60. sing it rockapella lol

  61. @Mr_Ed_B I do love Keith but pick at the beginning was Tasha so I need her to win lol

  62. hey baby i here the blues are comeing

  63. heard friends theme earlier

  64. WHERE IN THE WORLD IS CARMEN SAN DIEGO

  65. πŸ’ƒπŸ»πŸ’ƒπŸ»πŸ’ƒπŸ»πŸ’ƒπŸ»

  66. @BrianKraut rigged

  67. stop the finger haha

  68. fuck fuckity fuck fuck fuck

  69. πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

  70. woww !! good liuck ashley !!!

  71. @Linda27051 thanks for the vote!

  72. CLOSE ENCOUNTERS!

  73. @BrianKraut thanks for the vote!

  74. that’s what I tried putting lol

  75. @jordofthepies smiling is my favorite

  76. @TheBeardedDJ thanks for the vote!

  77. @4neodesigns thanks for the vote!

  78. why did I not jump in

  79. Thanks for everyone who voted for me !!!

  80. ooo chew acacia good

  81. @jordofthepies haha spell much?

  82. David prosecutor

  83. EVERYONE SAYING JAR JAR NEEDS TO DISAPPEAR

  84. I’d kill jar jar first

  85. @Chris_Cloud damn phone lol

  86. remember to vote BASED ON ARGUMENTS

  87. Can’t we just vote now, seems like a no contest

  88. he’s like the jaws of the forest

  89. duh duh….. duh duh….. duh duh duh duh duh duh

  90. he has good hair like Ashley

  91. he is a giant Erik

  92. he survived carbonate he can survive the hunger games

  93. Can’t talk your way out of the hunger games

  94. I’m not sure even Han Solo could flirt his way out of the hunger games

  95. well he is dead so how could he even participate in the hunger games ?

  96. His ghost? Which just gives him more of an advantage

  97. but Darth would never END UP at The Hunger Games

  98. I gotta say best arguments I’ve ever heard

  99. “he’s also indiana jones”

  100. people will use chewbacca as food !!!

  101. he is also Indy….js…not not true…

  102. like a bad smell, I’m off!happy Star Wars day

  103. hahaha don’t let it stop

  104. chewy wouldn’t make it close to Vader

  105. what’s marks number

  106. could Vader beat yoda?

  107. yes! because WIT wins THG

  108. I thought Ed was 3 so…

  109. could Vader beat yoda

  110. Paden needs to play

  111. @Linda27051 😍

  112. why didn’t I choose friggen YODA

  113. Thanks for joining @nadaies_ !

  114. I’m just qued up in case

  115. @PatternsOnWalls lol. you’re good

  116. hate Star Wars. questions

  117. @Mr_Ed_B yea well you did Amazing

  118. ok good find we will win

  119. @BrianKraut thanks. Brian. you battling?

  120. @Mr_Ed_B idk not feeling good

  121. duh another Spider-Man

  122. yes! nice one christen

  123. @BrianKraut sorry buddy πŸ€•πŸ€’

  124. ur mom was in the 90’s

  125. Starwars episode I

  126. the last airbender

  127. what’s the topic?

  128. 12 Years A Slave with more CG spaceships.

  129. superman returns?

  130. the dark knight, all of them

  131. DRAGONBALL evolution

  132. Brick MansionsTMNT

  133. Indiana Jones and he crystal skull

  134. Shindler’s List with more CG spaceships

  135. #stillonSchindlersList

  136. it has the dead pall

  137. so glad Kalen is not here

  138. @BrianKraut she should be

  139. twilight shouldn’ be remade it needs to be deleted

  140. twilight is just a bad story made into a bad movie

  141. I love twilight I’m not ashamed to say it. I need kalen to back me up

  142. @shibidi_bebaboo hey Pete

  143. Kristen Stewart needs acting classes

  144. @shibidi_bebaboo peeeeetteeeeee

  145. I don’t think he knows what I’m thinking πŸ”«πŸ”«

  146. @jordofthepies good as Joan Jett

  147. Kristen Stewart needs some Chapstick because she can’t stop biting her lip

  148. @jordofthepies hi J

  149. and the FREAKY turtles

  150. that’s ur argument?

  151. @BrianKraut ha

  152. that argument was about as good as Kristen Stewart’s acting

  153. @Chris_Cloud practical effect turtles and no megan fox

  154. turtles with human noses FTW

  155. nice arguement Maek

  156. we never need twilight

  157. TWILIGHT NEEDS TO GO AWAY

  158. I love you guys having to argue FOR these sucky movies

  159. Kristen Stewart needs to know when to stop breathing so hard

  160. kill all things that sparkle

  161. LEAVE HARRISON FORD ALONE! HES GOING TO ACT UNTIL HE DIES ON SET THEN USE HIS CORPSE AS A PROP

  162. @jordofthepies or just stop breathing all together

  163. he argued so hard his internet crashed

  164. if twilight was remade I would sneak in and destroy it

  165. whose number what?

  166. is he remaking a porn spoof?

  167. scarlet Johanson is too much of a badass to be Bella

  168. OMG I MEAN TOT PUT TWO NOT THREE

  169. I THOUGHT CHRIS WAS THREE

  170. Brian is straight outta Star Wars

  171. Brian needs a lightsaber

  172. I think the number voting thing may be confusing…

  173. what round number are we on

  174. hey we tied with 5!

  175. Jordan voted to me

  176. so take away that one for him

  177. I fucked everything up

  178. hanging chads look closely

  179. @Chris_Cloud sorry Chris 😫

  180. I think Mike would’ve picked twilight even if it was a tie by the looks of it

  181. blade runner

  182. back to the future 2

  183. back to the future doesn’t count anymore right?

  184. blade runner.. i love cyberpunk stuff

  185. demolition man

  186. all the futures in movies are sooo bleak

  187. Minority Report

  188. Star Trek… if that counts

  189. @RickiPrime Sup Ricky, welcome

  190. bladerunner hot women replicants

  191. logans run haha

  192. @4neodesigns Wassup man!

  193. Marvel Cinematic Universe

  194. Sup Mike, Just coming watch for a bit and do my shopping

  195. that is current time

  196. bladerunner wins

  197. Back to the Future 2

  198. dat wood panel walls…man that brings me back to my childhood home…

  199. yeah I was thinking that too

  200. BAHAHA back to the present

  201. haha Mike you punk

  202. it’s in the past now hahah

  203. in the book Earth was the only shitty planet in Blade Runner

  204. man he doesn’t like Harrison ford

  205. Decker was a replicant..fyi

  206. Harrison ford mentioned in most all the battles

  207. @Mr_Ed_B should be six degrees of Harrison ford

  208. I like young Harrison Ford!

  209. @jordofthepies ikr Jordan

  210. arguing for BIGGER billboards? πŸ€”

  211. @jordofthepies we tied at 5. It’s all your fault haha

  212. @reelfilmrebels IM SORRY 😫😫😫

  213. @jordofthepies youre fired…lol

  214. @reelfilmrebels lol well damn

  215. @reelfilmrebels I’ll just go sit in the corner now

  216. that works in russia too..

  217. do it justice Brian πŸ––πŸ––πŸ––πŸ––

  218. one word: teleportation

  219. πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»πŸ––πŸ»

  220. live long and prosper

  221. Sell it Brian come on !

  222. Brian STOP MAKING THAT YOUR ARGUMENT

  223. there IS hot Green alien girls

  224. what round number is this

  225. that might not ever be a good idea

  226. dehydrated pizza guys

  227. stick it in a machine and it’s like BAM

  228. come on guys, FIGHT HIM

  229. Hot green alien girls

  230. with big bewbs

  231. make the dehydrated food

  232. what if it taste bad?

  233. someone still has to create the pizza thing

  234. i mean pizza dont mess with it is that ever good

  235. if it tastes bad it takes a minute to make another lol

  236. we’ve engaged the Borg

  237. I love Mike trying to keep it together

  238. oops, I was signed in as Reel Film Rebels, but that was me talking to you about the tie. I am just messing. haha I will just have to fight better next time

  239. @Chris_Cloud I’ll have to pay attention to the numbers next time lol

  240. space the final frontier

  241. put the number next to their names in the comments before voting

  242. is that an answer?

  243. 6546546546456456456546546456546

  244. lololol trying to help out with confusion with the numbers 😁

  245. one Mississippi two Mississippi

  246. either keep your fingers up, or just use the names.

  247. yeah I’m not sure how I feel about the numeric voting…

  248. well you use the names or you could do 1-nerd 2- Colt 3- Brian

  249. good job. Brian

  250. back to the PAST now

  251. Considering I was pipped to the post by choosing Star Trek… I didn’t stand a chance

  252. not sure if I’m feeling it today

  253. I feel snarky typing comments mood

  254. people, you have 15 sec to deide or I am coming in

  255. Jordan is a good battler, too!

  256. tried to get Paden to play but he won’t either

  257. @PatternsOnWalls aww thanks!

  258. The Santa Clause. Imagine seeing your father gain 40 pounds over night

  259. Toy Story 3…. furnace.

  260. Pan’s Labyrinth πŸ˜‚

  261. First ten minutes of Up

  262. wizard of oz

  263. Ok yeah we should do that

  264. DONKEY CHILDREN YALL

  265. Willy wonka seeing a girl turn into a blueberry

  266. Jonny Depp’s Willy WOnka film

  267. I should have played

  268. SO MANY TRAUMATIZING FILMS

  269. Matt, have you never been traumatized by a kid movie?

  270. PINNOCHIO is the most traumatizing movie ever

  271. @jordofthepies yes you should have

  272. it ruined your life after you watched it

  273. it’s so sadπŸ˜₯

  274. Wait no one said UP?

  275. he grows up with his daddy at least doesn’t he?

  276. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  277. “help! somebody! ….. anybody….” – Simba —- CMON PEOPLE

  278. I love Brian right now lol

  279. Needed that single tear drop

  280. it’s not traumatizing

  281. @PatternsOnWalls right ?! lol

  282. why are these arguments hilarious? πŸ˜‚

  283. the portrayal @PatternsOnWalls

  284. The Governor of The Walking Dead is in it

  285. It’s hard to get int he mindset of a traumatizing movie whilst Brian is giggling away

  286. sorry Mike πŸ˜‚πŸ™ˆ

  287. you fly in a twister and become a hero

  288. “we represent the lollipop guild”

  289. “technicolor hell” — quote of the day

  290. the MONKEYS πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜–

  291. As if your day couldn’t get worse

  292. thank you for your consideration

  293. PINNOCHIO beats all of those

  294. wizard of oz has a giant head

  295. holy toledo this is hilarious!

  296. toy story three wasn’t bad

  297. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  298. That sounds like a lot of laundry

  299. Brian, hilarious

  300. toy story three was so tame

  301. best. round. ever.

  302. don’t forget about the giant head

  303. THE MUNCHKINS OF NEW YORK

  304. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

  305. @Mr_Ed_B hey ed!

  306. @BrianKraut hey Brian!

  307. @shibidi_bebaboo howdy Pete

  308. I voted under the numbers – I thought I was helping haha

  309. that was a great argument from Mr Ed

  310. 2 can be as bad as one its the loneliest number since the number one

  311. I’ll decide for you. You are

  312. @Chris_Cloud DONT TELL ME WHAT TO DO

  313. mr Ed ur ass is mine

  314. look the room just got fill

  315. @BrianKraut sorry Brian

  316. MY MOTHER IS LISTENING

  317. Mike is a shithead

  318. @Mr_Ed_B it’s cool

  319. Mike your fired

  320. i said PG because he lives with his mom lol

  321. what the prize haha

  322. we know the guy that can do the cool jurk

  323. really Mike I hate you

  324. @Azrael_13 get ready to win

  325. bill murray in zombieland

  326. @Azrael_13 Alien

  327. the dude in titanic who fell and hit the ship on the way down

  328. @Azrael_13 Chest burst

  329. Barimier from Fellowship of the ring

  330. Clint Eastwood gran Torino